Hoge Akker, Kraaimeers, Goudbergstraat, ...

Op 7 oktober 2020

Vooraleer we al aan de volgende gemeenteraad toe zijn, nog vlug enkele belangrijk punten uit de vorige gemeenteraad:

N.a.v. van de aanleg en heraanleg van voetpaden op diverse plaatsen in onze gemeente, heeft ons gemeenteraadslid Hendrik Vanhaverbeke de aandacht gevestigd op de erbarmelijke staat van de wijk Hoge Akker waar dringende ingrepen een ware noodzaak zijn. Ook heeft hij voor de zoveelste keer de zone in de Kraaimeers aangekaart waar wortels van bomen grove beschadigingen toebrengen aan opritten en voortuinen. Wordt vervolgd.

Nog een tussenkomst van Hendrik: vraag om de gemeentediensten te laten onderzoeken in welke mate de aankoop van een stuk grond in de Goudbergstraat belangrijk kan zijn in het kader van een nog vlottere verbinding met het Sint-Pauluscollege te Wevelgem en de Porseleinhallen. Het gemeentebestuur was akkoord om hierop in te gaan. Wordt dus ook vervolgd.

Met deze en andere constructieve tussenkomsten op de gemeenteraden, blijven we als N-VA Wevelgem actief in het belang van alle inwoners van Wevelgem, Gullegem en Moorsele.